040 513 614

V nakupovalni košari ni artiklov.

Opravičilo

OMG! Pridem zjutraj v pisarno in Nina reče: "Tina, Aleks ti ima nekaj za povedat." Saj nisem vedla kako naj se počutim oz. odreagiram, ker so ji kotički ustnic lezli v stran. Na prvi pogled je delovalo že kot "smeh". In nato še pripomne: "Najboljše, da greš kar k njemu na balkon." Meni se je kravžljal že vsak kotiček v možganih, sive celice so delale na polno...pa v čem je keč, sem se spraševala? "Je kaj resnega? Gre za kakšen hec? Kaj naj pričakujem?", vse to mi je hodilo po mislih. V tem času Aleks stopi v pisarno in skoraj v jezi: "Klical sem DHL kaj se dogaja z našimi etuiji, ki nam jih sicer redno dostavljajo ob ponedeljkih in torkih...". Zadrževala sem dih, ker če gre karkoli lahko "narobe", je vsekakor šlo zaenkrat že "vse". "DHL pravi, da so naleteli na tehnično težavo in da nam bodo etuije dostavili v četrtek ali petek - za točno informacijo pa naj še kaj pokličemo!" je razložil Aleks. "JOJ, pa ne morem VERJET" sem si rekla, Nina pa se je v ozadju res smejala!! Tudi jaz sem načeloma sproščena in ne zavijam z očmi za vsak manjši problemček ampak ga raje hitro rešim. Tokrat pa priznam, da me je kar malo stisnilo, saj vas je kar nekaj, ki težko čakate na točno določene izdelke. Ponavadi so mi problemčki izziv, se jih hitro lotim in rešim, vendar tokrat ŽAL NIMAM NOBENEGA VPLIVA.

Zato se iskreno opravičujem vsem, ki nestrpno čakate svoje izdelke (dlje od rednega roka dostave). Želimo vas sproti obveščati o stanju in verjamem, da se bo zadeva rešila.

Kot nalašč se je najprej zataknilo pri pošiljanju izdelkov iz našega skladišča v tujini - zaradi vzdrževalnih del v proizvodnji, je bil paketek kasneje odposlan kot ponavadi, nato je prišlo do napake na letalu, s katerim so izdelki prihajali, carinski oddelek je v sloveniji tako zaseden, da smo naleteli na daljši administrativni postopek, sedaj pa je prišlo še do tehnične napake pri prevozniku. No kot sem omenila, je ni stvari, ki tokrat nebi šla narobe. Mene stiska v želodcu, ker strankam želimo čim hitreje dostaviti izdelke, Aleks ostaja resen, saj je zadolžen za pridobivanje informacij, sledenje pošiljke in kontakt z dostavnimi službami, Nina pa pravi, da ji gre dobesedno že na smeh, saj se ji vse skupaj zdi že tako zelo neverjetno. Morda je prav, da se tokrat strinjam z njo in spustim vajeti, pa se bo hitro pokazala rešitev :) 

Opravičujemo se vsem strankam, ki čakate na svoj paketek zaradi zapletov in obljubljamo, da bomo paketke odpremili TAKOJ, ko bo to mogoče (glede na DHL-ovo informacijo bo to v četrtek ali petek 20-21.10). Kot smo že obljubili, bomo paketkom dodali brezplačna darila - slušalke v vrednosti 6,50€. Poskrbeli bomo in se organizirali tako, da bomo vse paketke odpremili še isti dan, pa četudi bo to pomenilo, da bomo svoje otroke dali v varstvo in cel dan pakirali. Takrat bomo namreč imeli vpliv in jasen cilj.

Za dodatna vprašanja smo na voljo na info@etuizamobi.si

ekipa ETUIzaMOBI

Opravičilo

 
Brezplačna dostava
Brezplačna dostava za vsa naročila v skupni vrednosti nad 30€!
 
15 dnevna garancija
Če si slučajno naročil/a izdelek, ki ne ustreza mobitelu, ne skrbi! Zamenjali ga bomo brezplačno ali vrnili denar.
 
Potrebuješ pomoč?
Pošlji nam sporočilo na info@etuizamobi.si, vedno z veseljem pomagamo in svetujemo!
 
Največja izbira etuijev
Ne najdeš etuijev za svoj telefon? Piši nam na info@etuizamobi.si.