V nakupovalni košari ni artiklov.
Brezplačna dostava za vsa naročila v skupni vrednosti nad 40€!
Ta vnos je objavil
Tina.Izvedli smo anonimno anketo med našimi naključnimi kupci in izvedeli naslednje:
12% anketirancem se je zdelo, da vejo kateri telefon imajo, pa so vseeno naročili napačnega
43% anketirancev ni prepričanih kateri model telefona točno uporabljajo
76% izmed njih pri nakupu etuija/stekla model telefona preverijo po sliki na naši strani in jo primerja s svojim telefonom
19% izmed njih prosi za pomoč svoje bližnje ali pokliče na naš telefon za informacije
5% izmed njih naroči kar mislijo da bo primerno
Zaradi dobljenih rezultatov in dejstva, da se s takšnimi situacijami (kot tudi z reklamacijami/ zamenjavami) ukvarjamo vsak dan, smo se odločili, da napišemo...
Vsak model telefona, ki pride na trg, ima svoj naziv in UNIKATNO KODO. V preteklosti je mesečno izšlo veliko manj telefonov kot sedaj, zato proizvajalcem (malo za šalo in malo za res) očitno že primanjkuje idej. Nazivi modelov telefonov so postali tako podobni (medtem ko gre za fizično popolnoma drugačne telefone), da so naši pridobljeni rezultati, pravzaprav realen prikaz stanja.
Razlika med tremi telefoni je očitna. Razlike so v postavitvi kamere, bliskavice, postavitev tipk ob robovih, velikost telefona, kot tudi oblika. Pa vendarle, je sprememba v imenu le pri dodani letnici. Največkrat torej pride do napake, ko stranka ve da ima telefon Samsung Galaxy J5 in naroči etui iz prve kategorije. Ob naročilu opazi, da obstajata še drugi dve kategoriji, torej 2016 in 2017. Ker je napravo stranka kupila leta 2017, se odloči, da bo naročila etui iz tretje kategorije. Po namestitvi etuija pa ugotovi, da etui ne paše na telefon. Razlog je seveda lahko v tem, da ima telefon Samsung Galaxy J5 2016 (ker letnica v nazivu telefona ne pomeni, da se je telefon prodajal LE tisto leto). Letnico lahko povezujemo le s tem, da je omenjeno leto bil telefon prvič v prodaji.
Stranko prosimo, da v nastavitvah telefona preveri KODO telefona in pripadajoči naziv (ime naprave). Če tega ne zna poiskati, jo do informacije vodimo oz. v primerih, ko to ni mogoče, nam stranka pošlje fotografijo sprednje in zadnje strani telefona, ter fotografijo prejetega izdelka. Ko nam podatke sporoči, stranki pošljemo navodila za zamenjavo artikla. Praksa je takšna, da nam stranka napačen etui (na isto kuverto nalepi prazen list in nanj napiše naše podatke: Etuizamobi.si, PE Kranj, Ljubljanska cesta 24B, 4000 Kranj) vrne po pošti. Mi pa stranki pošljemo link do kategorije, kjer so etuiji za pravi model telefona in si izbere novega za zamenjavo. Ko prejmemo napačen etui, zabeležimo reklamacijo-zamenjavo, ter stranki odpošljemo novo izbrani etui BREZ DODATNIH STROŠKOV. Stranki poleg zamenjave etuija nudimo tudi možnost vračila kupnine ali možnost zamenjave za drug izdelek (npr. polnilna baterija, športna torbica, vodoodporen etui,…). Vsako reklamacijo obravnavamo enako pomembno in stranki ponudimo več rešitev.
Ker je takšnih reklamacij in nejasnosti pri naročanju vsak dan več, so tukaj navodila v sliki in besedi, kako ugotovimo ali preverimo model telefona. Postopek se sicer od modela do modela lahko malo razlikuje, zato so podane osnovne informacije za nekaj najbolj POPULARNIH ZNAMK.
Settings -> General -> About -> Model
Kodo, ki je zapisana v vrstici »Model«, vpišete v google in izpisal se vam bo točen model vašega telefona. V kolikor naletite na kakšno nejasnost, nam za pomoč to KODO napišite na info@etuizamobi.si, mi pa vam bomo sporočili pravi model telefona in dodali direkten link do ponudbe.
Nastavitve -> Sistem -> O napravi -> Številka modela
Kodo, ki je zapisana v vrstici »Številka modela«, vpišete v google in izpisal se vam bo točen model vašega telefona. Nekateri telefoni imajo tudi dodatno vrstico »Ime naprave«, kjer je zapisan model, kljub temu pa je priporočljivo, da se preveri koda. V kolikor naletite na kakšno nejasnost, nam za pomoč to KODO napišite na info@etuizamobi.si, mi pa vam bomo sporočili pravi model telefona in dodali direkten link do ponudbe.
Nastavitve -> O telefonu -> Ime naprave
Kodo, ki je zapisana v vrstici »Ime naprave«, vpišete v google in izpisal se vam bo točen model vašega telefona. V kolikor naletite na kakšno nejasnost, nam za pomoč to KODO napišite na info@etuizamobi.si, mi pa vam bomo sporočili pravi model telefona in dodali direkten link do ponudbe.
Settings -> System -> About phone -> Model
Kodo, ki je zapisana v vrstici »Model«, vpišete v google in izpisal se vam bo točen model vašega telefona. V kolikor naletite na kakšno nejasnost, nam za pomoč to KODO napišite na info@etuizamobi.si, mi pa vam bomo sporočili pravi model telefona in dodali direkten link do ponudbe.
Nastavitve -> Vizitka telefona -> Informacije o strojni opremi -> Št. modela
Kodo, ki je zapisana v vrstici »Št. modela«, vpišete v google in izpisal se vam bo točen model vašega telefona. Nekateri telefoni imajo tudi že v drugem koraku pri »Ime telefona« zapisan model, kljub temu pa je priporočljivo, da se preveri koda. V kolikor naletite na kakšno nejasnost, nam za pomoč to KODO napišite na info@etuizamobi.si, mi pa vam bomo sporočili pravi model telefona in dodali direkten link do ponudbe.
Settings -> About phone -> Model number
Kodo, ki je zapisana v vrstici »Model number«, vpišete v google in izpisal se vam bo točen model vašega telefona. Nekateri telefoni imajo manj korakov, da pridete do želenega podatka. V kolikor naletite na kakšno nejasnost, nam za pomoč to KODO napišite na info@etuizamobi.si, mi pa vam bomo sporočili pravi model telefona in dodali direkten link do ponudbe.
Če imate težave s preverjanjem kode, nam pišite na info@etuizamobi.si ali nas pokličite na 040 513 614 in vam bomo pomagali.
Na primer, da smo po kodi našega telefona ugotovili, da imamo telefon Huawei P20 Lite. Na vrhu spletne trgovine se nahaja nepremični MENI. To pomeni, da ne glede na to, kje v spletni trgovini se nahajate, bo ta meni na voljo ves čas na istem mestu.
Na računalniku se ves meni odpre takoj, ko gremo z miško na znamko telefona (torej, nič ne klikamo, le kurzor od miške postavimo na besedo), poiščemo pravi model telefona in nanj kliknemo. Prikažejo se vsi etuiji in kaljena stekla, ki so primerni za telefon Huawei P20 Lite.
Na mobilni napravi po pritisku na »MENU« pritiskamo »+«, dokler ne pridemo do pravega modela, nato nanj pritisnemo. Prikažejo se vsi etuiji in kaljena stekla, ki so primerna za telefon Huawei P20 Lite.
Čeprav smo vsak dan bolj ozaveščeni, imamo vedno več informacij na voljo in vedno več znanja o mobilnih napravah, smo očitno postali zelo »robotski«. Prehitro sklepamo, prehitro kliknemo in naročimo, ker »mislimo« da vse vemo in znamo. Ničkolikokrat se zgodi, da stranka naroči izdelek in ob namestitvi ugotovi, da ni pravi. Krivdo najprej pripiše trgovcu, spiše dooooollllgoooo sporočilo kako smo »nesposobni« in po verjetnosti še »zagrozi«, kam vse bodo dali prijavo. Smo podjetje, ki ga sestavljajo ljudje, zato nikoli ne izključujemo človeške napake in vsako reklamacijo enako pomembno obravnavamo. Ni to nikakršno opravičilo, vendar je dejstvo, da »Kdor dela, ta greši.« Vsi smo ljudje, vsakemu se lahko zgodi, da naredi napako. Zaradi tega pa še ni konec sveta. Držimo se vodila, da se za napako v najkrajšem možnem času najde rešitev, ker smo usmerjeni k rešitvam in naše poslanstvo je, da nudimo kakovostno storitev. Vpeljanih imamo kar nekaj postopkov preverjanja in preden je izdelek odposlan, gre vsaj čez 2 para rok. Nihče ni nezmotljiv, zato vsako reklamacijo obravnavamo s pozitivnim odnosom do ljudi in ponudimo več različnih možnih rešitev. Zadovoljna stranka je za nas še vedno najbolj pomemben rezultat.
Če nebi bilo vas, tudi nas nebi bilo.
Tina, Etuizamobi.si
Ste zelo super in zapisano zgoraj je zelo uporabno.