040 513 614

V nakupovalni košari ni artiklov.

Imaš vprašanje, te nekaj zanima? Preberi pogosta vprašanja, ki jih prejmemo od strank in naše odgovore na vprašanja.

 

Če danes naročim, kdaj prejmem paket?

Izdelki se dostavjajo v roku 5-12 delovnih dni. Izdelka ni mogoče kupiti v kolikor ne izbereš časa dostave. Sistem je tako zastavjen zaradi tega, ker imajo določeni izdelki možnost tudi ekspresne dostave. Nov sistem naročanja ti torej omogoča, da izbereš ČAS DOSTAVE. V kolikor izbereš čas dostave "redna dostava 5-12 delovnih dni" pomeni, da je etui na zalogi pri dobavitelju in ti ga bomo dostavili v omenjenem roku. Če je v tem času kakšen praznik pri nas ali v tujini, se čas dostave lahko podaljša. V kolikor izbereš ekspresno dostavo HOČEM TAKOJ, pomeni da izdelek lahko že jutri dobiš, vendar je cena za ekspresno dostavo sorazmerno višja, pokaže pa se ti s klikom na ta čas dostave. Če si naročilo oddal/a pred 14.00, bo paket pri tebi že takoj naslednji delovni dan. V kolikor je naročilo oddano po 14.00, bo odpremljeno naslednji delovni dan in tako pri tebi v roku dveh delovnih dni. V kolikor je v tem času praznik, se čas dostave lahko podaljša.

Kupila sem VODOODPORNI ETUI. Kako naj vem, da voda vanj ne bo udrla in poškodovala telefon?

Pred vsako uporabo priporočamo test v vodi brez naprave, da se preveri vodotesnost, kljub temu da je artikel pred pošiljanjem preverjen. Nekateri artikli imajo izveden uradni standardni test, kot npr. JIS IPX8, drugi ne. V kolikor artikel ima izveden test, je v opisu artikla to tudi navedeno, sicer ga nima. Kljub standardom in stalnem naključnem preverjanju vodotesnosti vseh dotičnih artiklov je nakup in uporaba le-teh NA LASTNO ODGOVORNOST.

Kako plačam paket?

Pri nakupu lahko izbereš plačilo po povzetju, po predračunu, paypal plačilo, z moneto ali s kreditno kartico (Mastercard, Visa, Visa Electron). Če si se odločil/a za plačilo po povzetju, paket plačaš kar dostavljalcu, ko ti ga dostavi na dom. Če te takrat ni doma, se z njim dogovoriš kdaj ti ga pripelje. V primeru plačila po predračunu pa ti bomo po opravljenem nakupu poslali vse potrebne podatke za nakazilo zneska na naš TRR. Ko boš znesek poravnal/a, nam na info@etuizamobi.si lahko pošlješ potrdilo o plačilu, da bo šel tvoj paket na pošto še isti dan, drugače pa ga odpošljemo takoj, ko je nakazilo vidno na našem računu (to velja za izdelke z izbranim časom dostave "HOČEM TAKOJ", sicer se izdelki odpremijo v času redne dostave).

Kolikšni so stroški pošiljanja?

Strošek dostave se obračuna po veljavnem ceniku GLS Slovenija in znaša 1,95€. V primeru izbire plačila po povzetju nastane strošek plačila po povzetju, ki znaša 1,60€ in se prišteje k dostavi. Pri plačilu po predračunu, preko paypala, monete ali kreditne kartice se paket pošlje kot priporočena pošta preko Pošte Slovenije. Za vsa naročila v skupni vrednosti izdelkov nad 30€, strošek dostave krijemo mi.

Kupon za popust ni upoštevan, kaj sem naredil/a narobe?

Ko vpišeš KODO za popust, v za to namenjeno okence, moraš obvezno klikniti gumb DODAJ KUPON! S tem se bo popust avtomatsko prenesel na račun in bo viden tudi na POTRDILU NAROČILA, ki ga boš po opravljenem nakupu prejel/a na svoj e-mail. V primeru, da si že opravil/a nakup in si opazil/a, da na naročilu ni bil upoštevan popust, nas o tem čim prej obvesti na info@etuizamobi.si.

Lahko naročene artikle kje osebno prevzamem?

Trenutno poslujemo le tudi spletne trgovine in nimamo svojih poslovalnic oz. fizičnih trgovin. Sedež podjetja je na naslovu Podreča 36a, 4211 Mavčiče; nahajamo se v okolici Medvod, v bližini zbiljskega jezera, kjer nas lahko obiščete v primeru, da nas o tem prej obvestite na telefon 040 513 614 ali na e-mail naslov info@etuizamobi.si. Dogovorili se bomo za termin, ki bo vsem najbolje ustrezal.

Kaj pa, če mi naročen izdelek ne bodo ustrezal, ga lahko vrnem?

Seveda, v kolikor ti naročen izdelek ne ustreza, nam ga lahko pošlješ na naslov ŠUŠTI, Tina Šušteršič, s.p., Podreča 36a, 4211 Mavčiče. Pripiši svoj naslov in svoje želje. V kolikor želiš, da ti etui zamenjamo ali vrnemo kupnino, nam to tudi napiši. V primeru vrnitve kupnine, potrebujemo tudi tvoj TRR. Gotovinskih vračil NE izvajamo.

Ali je izdelek točno tak kot na sliki?

Za večino artiklov v spletni trgovini to drži, ker pa slik prejmemo od dobavitelja se lahko zgodi, da se katera izmed njih razlikuje od realnega stanja izdelka. Zaradi tega in zaradi različnih nastavitev monitorja so vse slike na naši strani informativnega značaja.

Kako kupim izdelke?

Preprosto izbereš čas dostave in dodaš izdelke v košarico, se odpraviš na blagajno, vpišeš svoje podatke in paket je že na poti k tebi. Lahko pa nas tudi pokličeš na 040 513 614 in naročiš preko telefona.

Na tipe mobilnih telefonov se ne spoznam dobro, vendar bi ga kupil/a za darilo, mi lahko pomagate?

Seveda, za vsa dodatna vprašanja in svetovanje o nakupu smo ti vedno na voljo na telefonski številki 040 513 614 ali na e-mail naslovu info@etuizamobi.si.

 
Brezplačna dostava
Brezplačna dostava za vsa naročila v skupni vrednosti nad 30€!
 
15 dnevna garancija
Če si slučajno naročil/a izdelek, ki ne ustreza mobitelu, ne skrbi! Zamenjali ga bomo brezplačno ali vrnili denar.
 
Potrebuješ pomoč?
Pošlji nam sporočilo na info@etuizamobi.si, vedno z veseljem pomagamo in svetujemo!
 
Največja izbira etuijev
Ne najdeš etuijev za svoj telefon? Piši nam na info@etuizamobi.si.