040 513 614

V nakupovalni košari ni artiklov.

Podatki o podjetju

ŠUŠTI, Tina Šušteršič s.p.

Podreča 36a, 4211 Mavčiče, Slovenija

ID za DDV: SI40582205

Matična številka: 6354777000

Datum vpisa v Poslovni register Slovenije: 08.04.2013

 

Kontakt: info@etuizamobi.si

Telefon: 040 513 614

 

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Splošne pogoje si lahko prenesete v pdf formatu s klikom TUKAJ

 

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine etuizamobi.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. S spletno trgovino etuizamobi.si upravlja ŠUŠTI, Tina Šušteršič s.p., Podreča 36a, 4211 Mavčiče v nadalnjem besedilu "prodajalec". Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine preberete spodaj napisane Pogoje poslovanja. Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec postane član in s tem pridobi pravico do nakupa. Obenem pa z registracijo izrazite svoje strinjanje s spodaj navedenimi pogoji. Vsi zasebni podatki so strogo varovani. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe pogojev kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo da si redno ogledujete Pogoje poslovanja. V primeru da se s pogoji ne strinjate, vas prosimo da ne uporabljate spletne trgovine.

Spoštovanje avtorskih pravic

Spletna trgovina etuizamobi.si omogoča izdelavo lastnih unikatnih potiskov. Za slike, ki jih uporabljate za izdelavo lastnih unikatnih potiskov poskrbite, da imate avtorske pravice za vse slikovne materiale, ki jih uporabite. Spletna trgovina etuizamobi.si v nobenem primeru ni odgovorna za pridobivanje in preverjanje avtorskih pravic slikovnega materiala. Spoštujte avtorje.

Cene

Vse cene so navedene v EUR, vključujejo 22% DDV in veljajo do preklica. Podjetje ŠUŠTI, Tina Šušteršič s.p. je davčni zavezanec. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določenih veljavnosti. Cene veljajo za dobavo po pogojih poslovanja za redno dostavo v roku 5-12 delovnih dni. Kljub temu ima stranka pri nekaterih artiklih možnost izbire ekspresne dostave. Cena je pri določenih artiklih za izbrano ekspresno dostavo "HOČEM TAKOJ" sorazmerno višja in se prikaže ob izbiri dotičnega čas dostave. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko potrdilo naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Omejitev odgovornosti

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla. Če prodajalec ne umakne nedobavljivega izdelka iz prodaje pravočasno, je uporabnika dolžan o nedobavljivosti artikla obvestiti in mu ponuditi artikel enake ali višje vrednosti ali mu ponuditi umik plačila oz. povrniti morebitna plačila.

Izključitev odgovornosti

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).

 

Način plačila

Podjetje deluje le na področju republike Slovenije kjer omogoča plačilo po povzetju, plačilo po predračunu, paypal, moneta - preko mobilnega telefona z Moneto, kreditne kartice (Mastercard, Visa, Visa Electron) - preko preko aplikacije Paywiser – Cebasek Denmark IVS, CVR-nr: 36725168, Industriomradet 107, 8732 Hovedgard, Danska in v primeru da artikel prevzamete osebno, neposredno gotovinsko plačilo.

Stroški poštnine

Strošek dostave in pakiranja znaša 1,95€. V primeru izbire plačila po povzetju nastane strošek plačila po povzetju, ki znaša 1,60€ in se prišteje k dostavi. Pri plačilu po predračunu, preko paypal-a, monete ali s kreditvno kartico se paket pošlje kot priporočena pošta preko Pošte Slovenije.  Strošek poštnine se naročilu avtomatsko prišteje glede na izbrani način plačila, pred zaključkom naročila.

Kupec je dolžan poravnati stroške pošiljanja razen v primerih:

- V teku akcije (poštnina/dostava brezplačna)
- Ko je pri artiklu drugače navedeno (poštnina/dostava vključena v ceno)
- Brezplačna dostava (nad 30 €)

Naročilo blaga

Naročilo je možno preko večine komunikacijski kanalov (spletna trgovina, email, telefon). V primeru, da si premislite nam to čimprej sporočite preko kateregakoli komunikacijskega kanala. Vsi podatki o naročilu so shranjeni pri podjetju ŠUŠTI, Tina Šušteršič s.p.

Dodatna pojasnila o materialih etuijev

Hard case - trda plastika

TPU gel - upogljiva guma

Pravo usnje - pravo usnje, artikel je označen s certifikatom

Visokokakovostno umetno usnje - videz usnja

Dodatna pojasnila o nakupu in uporabi etuijev z nazivom "VODOODPORNI ETUI..."

Pred uporabo priporočamo test v vodi brez naprave, da se preveri vodotesnost, kljub temu da je artikel pred pošiljanjem preverjen. Nekateri artikli imajo izveden uradni standardni test, kot npr. JIS IPX8, drugi ne. V kolikor artikel ima izveden test, je v opisu artikla to tudi navedeno, sicer ga nima. Kljub standardom in stalnem naključnem preverjanju vodotesnosti vseh dotičnih artiklov je nakup in uporaba le-teh NA LASTNO ODGOVORNOST.

Postopek naročila oz. nakupa

Za nakup registracija ni potrebna. Kupec izbere artikel, ga doda v košarico, nato gre na blagajno (preko gumba "na blagajno") ali pa preko klika na košarico zgoraj v desnem kotu strani. Kupec izpolni podatke za dostavo, izbere način dostave in način plačila. V kolikor ga ima, nato lahko uporabi še kupon z vpisom v okence in klikom "uporabi kupon". Na dnu strani je še enkrat pregled naročenih izdelkov, lahko se še enkrat popravi količino ali odstrani določen artikel. Po potrebi lahko dodate tudi kak komentar. Sledi le še potrditev strinjanja s Splošnimi pogoji poslovanje in zaključek nakupa s klikom na gumb oddaj naročilo, s čimer kupec izrecno potrdi, da se z oddajo naročila strinja s plačilom. Po oddanem naročilu kupec prejme e-mail z vsemi potrebnimi podatki o dostavi. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena, hkrati se uporabnik strinja z uporabo njegovega e-mail naslova za marketinške namene (e-novice) v skladu s točko o varovanju osebnih podatkov.

Preklic naročila

Uporabnik lahko prekliče naročilo v roku ene ure po oddaji naročila po elektronski pošti ali telefonu. V elektronskem sporočilu pod zadeva vtipkajte PREKLIC NAROČILA. V vsebini sporočila navedite: številka naročila, ime in priimek kupca, naslov kupca.

Dobava blaga

Izdelki se dobavljajo v roku 5-12 delovnih dneh. Kupec kljub temu lahko izbira čas dostave v kolikor je več opcij na voljo, vendar je cena za hitro dostavo pri nekaterih artiklih višja. V primeru da pri času dostave izberete "redna dostava 5-12 delovnih dni" bo kupec prejel blago v omenjenem roku. V primeru da pri času dostave izberete HOČEM TAKOJ, blago prejmete v naslednjem delovnem dnevu, če ste naročilo oddali pred 14 uro, sicer pa delovni dan kasneje, cena pa je za ekspresno dostavo sorazmerno višja. Poleg blaga kupec prejme morebitna navodila ter račun na dani elektronski naslov, ki velja kot garancijski list. V kolikor so v tem času prazniki pri nas ali v tujini, se čas dostave lahko podaljša. Za dostavo skrbita naša poslovna partnerja GLS in POŠTA SLOVENIJE.

Izdaja računa

Ob potrditvi naročila dobi potrošnik potrditveno obvestilo na e-mail naslov preko katerega je bilo naročilo oddano.

V primeru plačila preko monete, s kartico, paypala ali po predračunu, bo potrošnik račun prejel ob zavedenem prejetju plačila, v primeru plačila po povzetju pa ob odpremi paketa. V kolikor potrošnik nima email naslov in se naročilo izvrši po telefonu, Facebooku ipd., je račun natisnjen in priložen paketu. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

Vračilo kupnine

Če je kupec (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) od naročila ali pogodbe odstopil skladno s pogoji za odstop, mu je prodajalec dolžan vrniti vplačano kupnino preko TRR v najkasneje 14 dneh po prejemu vrnjenih artiklov. Za prvi dan se šteje dan, ko prejmemo vrnjen izdelek. Gotovinskih vračil ne izvajamo.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira prodajalca, ki bo zagotovil ažurno informacijo. Garancija velja le za “skrite” napake, ki nastanejo brez vpliva uporabnika. Garancija ne velja, če prodajalec ugotovi, da je prišlo do namerne mehanske poškodbe. Izdelek se zamenja z novim v primeru, da servis oz. popravilo ni mogoče. Podjetje nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga, v skladu z določbami ZVPot.

Stvarna napaka

Napaka je stvarna, kadar: (a) artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet, (b) artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana, (c) artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane, (d) je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu. Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov. Obrazec za prijavo stvarne napake je dostopen s klikom tukaj.

Varnost

Etuizamobi.si uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbita prodajalec Etuizamobi.si in Paywiser – Cebasek Denmark IVS. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku Etuizamobi.si.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (potrditev naročila, račun), ostalo potrebno komunikacijo ter pošiljanje informativnega gradiva in ponudb, kot so tudi e-novice. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

 

Pravica do odstopa od pogodbe

V skladu z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko stranka v 14-ih dneh od prevzema izdelka podjetju sporoči, na email (info@etuizamobi.si) ali telefon (040 513 614) da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo si lahko prenesete s klikom TUKAJEdini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je povratna poštnina vračila blaga. Blago mora potrošnik vrniti prodajalcu najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu. Priporočamo, da nas pred vračilom obvestite na elektronski naslov ali nas pokličite na telefonsko številko, da se dogovorimo o najboljšem načinu rešitve reklamacije. Možnost odstopa od pogodbe NE velja za pravne osebe, iz določila Člani spletne trgovine in uporabniki iz Splošnih pogojev poslovanja. Kupec, ki od pogodbe ali naročila odstopi, mora blago vrniti nepoškodovano v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. V primeru, da je ugotovljeno, da je nastala fizična poškodba na blagu, da se količina ne ujema je kupec dolžan poravnati nastalo škodo. Odstop od pogodbe ne pride v poštev v naslednjih primerih: če je blago poškodovano, umazano ali pa so vidni sledovi uporabe (fizične poškodbe, stik s tekočino) v primeru, da pride do poškodbe ali uničenje embalaže se vrednost blaga zniža. Vsako embalažo je mogoče lepo odpreti, tako da ni vidnih posledic odprtja. Za poškodovano embalažo (raztrgana embalaža, neprimerno zapakiran paket) lahko trgovec zaračuna odškodnino do višine 20% vrednosti blaga. Trgovec bo vsak vrnjen paket, vsebino in izdelek poslikal s fotoaparatom kot morebitno dokazilo o nastali škodi.

Pritožbe in spori

Podjetje spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po vseh najboljših močeh se trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb in določitevanja oseb, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@etuizamobi.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Podjetje bo v petih delovnih dneh potrdilo, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka. Podjetje se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si podjetje prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

Izvensodno reševanje sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. ŠUŠTI, Tina Šušteršič s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Pozor!

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Pri nakupu v naši spletni trgovini po oddaji prednaročila preko spleta ne gre za sklenitev pogodbe na daljavo. Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v navedenih in drugih podobnih primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji. Prosimo, da upoštevate, da v teh primerih lahko omogočimo le zamenjavo z drugimi izdelki po vaši izbiri, kupnine pa ne vračamo.

E-novice

Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novičke občasno obveščamo o novostih na strani, novosti v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudbnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novic.

 
Brezplačna dostava
Brezplačna dostava za vsa naročila v skupni vrednosti nad 30€!
 
15 dnevna garancija
Če si slučajno naročil/a izdelek, ki ne ustreza mobitelu, ne skrbi! Zamenjali ga bomo brezplačno ali vrnili denar.
 
Potrebuješ pomoč?
Pošlji nam sporočilo na info@etuizamobi.si, vedno z veseljem pomagamo in svetujemo!
 
Največja izbira etuijev
Ne najdeš etuijev za svoj telefon? Piši nam na info@etuizamobi.si.